November

 
Måndag 4 november 2019 kl 17.15
 
 
Godmorgon / Hej / Godnatt 
 
Jag har haft höstlov nu i en vecka men idag vart det dags att vakna tidigt igen... Faktiskt försov jag mig lite men jag hann till bussen ändå. När jag stod vid busskuren så snöade det?! Plus att det slog mig att det redan är november!! Mindre än en månad kvar till julafton!
 
Iallafall när skoldagen var slut slutade jag 15.20. En grej jag tänkte på var att det typ redan var skymning ute när vi kom ut. Men jaja eftersom jag är bussbarn så måste jag vänta på bussen som åker från skolan 15.30. Sen tar det 30min att komma hem. Egentligen tar det typ max 15 men bussen tar en omväg eftersom det är fler som ska på under omvägen.
När jag äntligen kom hem så gjorde jag nån smidig mat eftersom jag inte ville ha pan pizza. Det blev makaroner och köttbullar.
 
Nu är jag väldigt trött och längtar tills att få krypa ner i mitt vintertäcke och sova. Men först måste jag öva tyska glosor. Eventuelt måla naglarna också. Imon är en "kort" dag (slutar en timme tidigare). Så det är ju nice. Inte så händelserik dag men fick insperation att updt lite här på bloggen. Även fast det inte är så många som är här längre.
 
 
 
 
                     



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0