November

 
Måndag 18 november 2019
 
 
Hej!
Nu var det två veckor sen jag updt. Om man räknar så är det bara 23 skol dagar kvar till jullovet. Härom dagen komm faktiskt första snön i år ?! Men den försvann ju såklart lika fort som den kom. Nu bara regnar det och regnar och regnar.
 
Jag längtar till julen såååå mycket, alltså typ sätta upp jusaker, äta gott, öppna chocklad kalender. Asså på riktigt jag vill ha jul nuuuuu!!!
En annan sak är jag har ju pratat tidigare om att jag är bussbarn. Men nu börjar det ju bli mörkt vi 15:30 och jag kommer hem 16:00... Jag går till bussen när det är mörkt och när jag kommer hem så är det mörkt. Men jag får helt enkelt bara leva med det.
 
I skolan håller vi på med kemi i No:n. Ganska tråkigt. Men på svenskan ska vi skriva om fantasy. Jag tycker typ det är kul för det är lixom inte så svårt att komma på något att skriva om. Men jag har kommit på en hyffsad bra "historia".
 
Frukost är något jag är dålig på. Jag tänker alltid att jag ska göra nått gott men det slutar alltid med två rostmackor och ett glas mjölk. Tips???
 
Jaja again är jag väldigt trött men vill bara sova. Typ hela mitt huvud känns som en vattenmelon.
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0